torstai 14. maaliskuuta 2013
RASKAAKSI VIELÄ TAHTOISI
| Minun pikkuinen... |
tiistai 12. maaliskuuta 2013
BEIBY BLUE
![]() |
| Miun rakas herkkuni... :) |
![]() |
| Iloa elämääni tuovat muffini ja suklaakahvi... |
![]() |
| Olen aina haaveillu, että saisin maalata tai tapetoida omaa taloa... Voisin koristella kivoilla kuvilla Nicon huoneen ja ja ja ... :D Unissani... |
| Voisin kysyä, että missä ja millon?? :D :D |
| Tästä kesästä tulee huippu! Beiby blue on selätetty!! Ja voitettu!! Olen löytänyt kaverin. Aijon pitää hauskaa ja olla onnellinen. Nautin kesästä ja ihanasta pojastani :) |
![]() |
| Rakas ystäväni, mutta niin kaukana. Ja sinulle anonyymi: Haista pitkä paska! Mollaa vaan omaa elämääsi ja jätä minut jo rauhaan. Taitaa olla väärä blogi sulle kun niin vituttaa! |
maanantai 4. maaliskuuta 2013
UUDET LEHDET KÄÄNTYNEET...
![]() |
| Harvoin mie otan mistään porosta kuvia, mutta nyt oli pakko ku se oli niin söpö :D Kattokaa nyt sitä. Tulis hyvä postikortti. |
maanantai 18. helmikuuta 2013
KEVÄT...
![]() |
| Ai mikäkö? No, miun Levin aamupala :) |
![]() |
| Hankittiin Syyrian hamsteri: Alias: Vennamon Veikko :D Aivan ihana ja lutunen versio :) Paljon helpompi ku kissat ja syö vauvanruokaa :D |
torstai 24. tammikuuta 2013
UNIKOULU
Ja kun illat on vapaita jo 20.30, niin kroppani ei ole sitä vielä käsittänyt.. Maha menee kipeäksi, aivan kuin se odottaisi, että kohta se herää.. kohta se herää... Vaikkei varmasti herää. Joten aloitan sen jälkeen mantran itselleni, että rauhoittuisin :D Elämä on niin ihanaa juuri nyt :) Ja univelan takia olemme varmaan justiinsa siksi ukon kans tapeltu joka päivä. Mutta ehkä nekin päivät on takanapäin. Toivon niin. Lauantaina menemme Leville kylpylähotelliin yöksi, kun saimme sellaisen joululahjan.
maanantai 7. tammikuuta 2013
UUDET LUPAUKSET VAI OLIKO NET NE VANAHAT?
Moro!
Meiän uus vuosi meni raketteja kattellessa ja Nico ei peläny yhtään :) Ja yön se valavo ja sai sitte nuhan, josta on onneksi parantumassa. Ja nukkuminen on hällä yhä hankalaa... Yössä herää 1h taikka 2h välein ja sylisä pitää hyssyttää uudelleen uneen. Omassa huoneessa nukkuu. Viime yö meni taasen hyvin. 3,5h unijaksoja oli kaksi!! Hiphei!! Olen ottanut nyt iltarutiinit käyttöön, vaikka semmoset ärsyttää minua... En ole koskaan ollu rutiinien ystävä. Ahdistavaa semmoset. Miksei voi vain laittaa nukkumaan ku alkaa väsyttää?? Noh, kuitseki. Käytän poikaa joka yö kylvyssä ja sitte heti nukkumaan. Yleensä pitää 3/4maissa hyssyttää 2h sylissä, ennen ku malttaa nukkua omassa sängyssä. Jospa se siitä...
Kiki
Meiän uus vuosi meni raketteja kattellessa ja Nico ei peläny yhtään :) Ja yön se valavo ja sai sitte nuhan, josta on onneksi parantumassa. Ja nukkuminen on hällä yhä hankalaa... Yössä herää 1h taikka 2h välein ja sylisä pitää hyssyttää uudelleen uneen. Omassa huoneessa nukkuu. Viime yö meni taasen hyvin. 3,5h unijaksoja oli kaksi!! Hiphei!! Olen ottanut nyt iltarutiinit käyttöön, vaikka semmoset ärsyttää minua... En ole koskaan ollu rutiinien ystävä. Ahdistavaa semmoset. Miksei voi vain laittaa nukkumaan ku alkaa väsyttää?? Noh, kuitseki. Käytän poikaa joka yö kylvyssä ja sitte heti nukkumaan. Yleensä pitää 3/4maissa hyssyttää 2h sylissä, ennen ku malttaa nukkua omassa sängyssä. Jospa se siitä...
Kiki
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


















