maanantai 4. maaliskuuta 2013

UUDET LEHDET KÄÄNTYNEET...

Olen päässyt vihdoin ja viimein toteuttamaan itseäni eli maalaamaan!! Ai, että mie niin rakastan sitä touhua! Siinä lepää sielu. Vaikkakin olen vain päässy tuhertelemaan öisin, milloin Nico nukkuu. Mutta kuitenkin. Tämä on yksi kolmesta taulusta ja neljänteen täytyy käydä ostamassa pohja... Löysin vanhoja taulujani ja nyt niitä arvostaa ja näkee sen kauneuden, minkä ehkä näki silloin alussakin...Rakkaus syttyi heihin uudelleen :D





Tässä met, riitapukarit. Oi, kyllä. Rauha on taas maassa... En ymmärrä, miksi se aina minua haukkuu ja sortaa... Oisko syy siinä, että ollaan niin erinlaisia. Mutta käytiin siis yhesä baarissa ja hauskaa oli, vaikkakin sisko oli erittäin mustasukkanen minusta ku mulla oli seuraa :D Olen käyny nyt parina lauantaina baarissa ja se on piristänyt minua todella. Ei siis mitää kaatokännejä, vaan kuhan vain olen ollu, tanssinu ja laulanu :) Ja kun olen nyt törmännyt vanhaan ystävään, jonka kanssa ollaan nähty aina kerran kaks vuodessa ja nyt olen viikon aikana käyny moikkaamassa jo monta kertaa. Seki piristää miun tylsää elämää. Jotenkin elämä hymyilee jälleen :) Kiitos kuuluu hänelle...






Entäs meidän vilpertti.... Kohta se tieten juoksee ovella vastaan :D Ens kuussa on net 1vuotis synttärit.. Voi niisk! Miten olen niistä haaveillu... Ei kyllä ole ku siskon ja veljen lapset ketkä kuttua, mutta kuiteski, niissähän riittää :D




Harvoin mie otan mistään porosta kuvia, mutta nyt oli pakko ku se oli niin söpö :D Kattokaa nyt sitä. Tulis hyvä postikortti.

Ei kommentteja: