maanantai 6. helmikuuta 2012

LAPSUUSHETKENI

Äiti vasta nyt muisti kertoa, että minusta on tallella ultrakuva!! Jeij! Luulin, että kuvia ei otettu/tulostettu kasari aikana, mutta ei sitte vissiin ollukkaan niin kivikautista aikaa :D



Äitin sukuun olen nähtävästi tullu ja hyvä niin. Mutta siis kattokaa, olen ihanko joku läski Kiinalainen vauva :D Kauhee pullukka....



Tässä olen ihan mummin näkönen :D



6kk kuva. Ja kuulemma hyvin säikky lapsi olin... Kauheet hörökorvat oli pikkusena, mutta onneksi ei enää. Ne vaan tais kasvaa ennenaikasesti..hih



Meillä on näitä kuvia paljon ja sisarukset samassa, mutta en siltikkään muista näistä kuvauksista mittää, vaikka mulla onki erinomainen muisti. Mutta tuon mekon muistan ja nyt ku sitä kattelee, niin se on nii pikkanen :)



Muistikuvana, että me ollaan ukin mökillä ja oli ihana kesäpäivä :D





En jaksanu enempää kuvia ettiä. Paljonkohan tässä mie täytän... en muista, mutta muistan niin ku eilisen ku tehin tuota kakkua ja ku kuva otettiin :)

2 kommenttia:

Triine kirjoitti...

ai apua, vähän repesin tossa "läski kiinalainen vauva" tekstissä :D
kiva postaus :)!

Kiki kirjoitti...

:D :D Kiitti!!