| Mitäpä meille kuuluu?? Ilmeestä päätellen helvetin hyvvää :) Todellakin! Aloitin viikko sitten unikoulun 9 kuukauden ikäiselle pojalleni ja aikaisemmat lukijat tietää, miten huonosti son poika nukkunu aina yönsä. Sain ohjeet: Ei syliä, ei yömaitoa, oma sänky!! Ja kuinkas kävikään, ekana yönä taistelin 1h ja poika oivalsi heti, että syliä ei tule ja laittoi kiltisti nukkumaan. Yöllä laitan tutin uudestaan suuhun ja nukahtaa jo viimeistään 10min kuluttua tai heti. Ette usko, mikä helpotus, kun itsekkin saa nukkua 5-7h yöunia :) Ja nykyään poika laittaa kiltisti nukkumaan omaan sänkyyn, ilman vastarintaa. |