sunnuntai 30. joulukuuta 2012
VUODEN VAIHDETTA
Ja oma lupaukseni on, että laitan oman elämän remonttiin. Alan harrastamaan Zumbaa, joka viimeksi toi ilon rintaani :) Ja keksin jotain muutakin kivaa. On ollut ikävä maalaamista.. Taulu on suunnitteilla.. Koskahan ehtisin.. pian pian. Hyvä uutta vuotta 2013 ja pitäkää toisistamme huolta :)
perjantai 14. joulukuuta 2012
HYVÄÄ JOULUA
![]() |
| Tällä ajelee ja työntelee eteenpäin. :) |
![]() |
| Ostin korukutsuilta magneettikorun, joka auttaa vaivaan kuin vaivaan ja ihana on :) Ja sormuksen. |
keskiviikko 28. marraskuuta 2012
IHANA JOULU!!!
![]() |
| Siis kattokaa nyt tätä kakkua!! Minun kakku!! ;D Siellä Pirin juhlissa oli tämmönen ja nainen ite sen teheny.. Oon kade, miten joku osaaki.. Mutta oli se myös hyvää :) |
![]() |
| Ja lopuksi, ilo uutinen: Nico osaa seistä tuen varassa ja kipuaa ja kapuaa joka paikkaan. Kävelyä harjotellaan. Pyhyy, mihin miun vauva katos. Kauhee vauvakuume ;) |
tiistai 13. marraskuuta 2012
KUULUMISIA
Käytii uuden kaverin tykönä yökylässä ja hän lupasi olla Nicon kanssa yön, että me saadaan nukkua, muttei siitä mitään tullutkaan. Arvasin sen jotenkin. Eihän poika vieraan kanssa voisikaan nukkua. Mutta jotenkin heidän luona käynti piristi minua. Joku ymmärtää minua! :D Ja muutenkin oli aivan ihanaa olla! Haluaisin hänen luokseen pian uudestaan. Ja sitten me ollaan hänen miehensä kanssa sukulaisia ;D Pieni on tämä lappi . Nyt niksu nukkuu parvekkeella ja aukasin tietsikan pitkästä aikaa. Täällä jaksellaan ja pakko jaksaa :) Ens viikolla saan uuden tatuoinnin, jeeeeeeeee!!
Kiki
lauantai 27. lokakuuta 2012
SOVINTO
![]() |
| Kuva on otettu ristiäisten jälkeen vanhempieni tykönä kodassa.. Ite en oikein muista juhlista paljoakaan, vaikka hauskat olikin. Ja vieressä istuu rakas ystäväni ja Nicon kummi: Alias Tessu, Teija :) Ja mie olen tuossa ihan valkonen ku sairastin sitä mahatautia kuukauden verran. Niin, siskon kanssa on nyt sitten sovinto tehty ja kivikasa putosi sydämmeltäni, ihan jo Nicokin kannalta. Elämä ei välillä ole niin helppoa ja yksin kertaista kuin sen pitäisi olla... |
perjantai 12. lokakuuta 2012
HAAVEENI = TOTEUTUMASSA OSA
![]() |
| Tämän tahtosin Jouluna ottaa.. Ihan Marilynin suurena fanina :) |
keskiviikko 10. lokakuuta 2012
MURU
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



















