Lähetin perhneuvolan työntekijälle viestiä ja jo siinä sydän huokaisi helpotuksesta.
Seuraavana päivänä hän tuli käymään ja juteltiin 2h ja itkin ku mikäki...
Tein masennustestin, jonka pisteissä menin yhellä yli. Hän sanoi, etten ole mikään hullu :D
Ja hän tulee vielä monta kertaa käymään. Ja niin, että ite saisin omaa aikaa, nukkua tai mennä lenkille. Oikein ihana ja ymmärtäväinen oli. Nyt on olo ollut hiukan piretämpi, että kyllä tästä selvitään. Se sano, että hyvä kun ymmärsit ottaa yhteyttä, niin moni sairastuu synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Ja tultiin myös siihen tulokseen, että masennuin koska minulla ei ole ystäviä, kaikki lentänyt maailmalle.
Kiki
torstai 13. syyskuuta 2012
sunnuntai 9. syyskuuta 2012
KESÄ TULI JA MENI :(
| Söin kesän aikana joka päivä jääteöä kioskista ja sitä jäähilejuomaa! Nam :D Ja silti olen vaan laihtunu. Johtuu varmaan osin siitä masennuksesta. Mutta, hiphei. Nyt laittamaan niksu päikkäreille. |
maanantai 3. syyskuuta 2012
MEÄN ARKIELÄMÄÄ
![]() |
| Jumalalle kiitos: Suklaakermasta!!! :D Voi, miten olen tällasta toivonu ja nyt kokeileilin. Olihan se tummemman makusta ko luulin, mutta se maistu kakussa ihanko suklaajäätelö :) |
![]() | ||
| Enon tykönä on kunnon pelit :D Voe eih, sannoo äiskä... |
![]() |
| Unelmieni pöytäliina!! Olen monta kuukautta havitellu tätä ja nyt sain miehen sen ostamaan :) Son niin söpö. Sai keittiökin uutta ilmettä :) |
torstai 23. elokuuta 2012
JOULU 2012
Moikka!
Kyllä, joulu on kohta täällä ja ekat lahjat jo ostettu :D Nicolle pari lahjaa, joista se ymmärtääkin vasta joulukuussa. Eräs laulava ja tanssiva koira ja elefantti, joka puhaltaa palloja ilmaan. Oli ne niin hienoja :D Elikkä miun joululahjat pikku herralle ostettu. Sitten saan alkaa suunnittelemaan perheelle lahjoja. Rakastan joulua ylikaiken!!! :D Mutta joka vuosi on pirun vaikeaa keksiä niitä lahjoja jokaselle. Viime vuonna ostin joka ikiselle immeiselle lahjan Elloksesta.. naps naps, ja klik, oli helppoa :) Nyt en tiijä et mistä hankkisin. Varmaan sieltä sun täältä.
Kiki
Kyllä, joulu on kohta täällä ja ekat lahjat jo ostettu :D Nicolle pari lahjaa, joista se ymmärtääkin vasta joulukuussa. Eräs laulava ja tanssiva koira ja elefantti, joka puhaltaa palloja ilmaan. Oli ne niin hienoja :D Elikkä miun joululahjat pikku herralle ostettu. Sitten saan alkaa suunnittelemaan perheelle lahjoja. Rakastan joulua ylikaiken!!! :D Mutta joka vuosi on pirun vaikeaa keksiä niitä lahjoja jokaselle. Viime vuonna ostin joka ikiselle immeiselle lahjan Elloksesta.. naps naps, ja klik, oli helppoa :) Nyt en tiijä et mistä hankkisin. Varmaan sieltä sun täältä.
Kiki
torstai 16. elokuuta 2012
PÄIVÄN URAKKAA....
Moro.
Valitan niinkuin monet muut tuoreet äidit... En ole ehtinyt tätä blogiakaan pitää hyvänä, mutta kovasti yritän :)
Tänään tein ekan kerran lasangea ihan oikea oppisesti... siis ennen tein sen aina tonnikalasta ja Nicon ihanan kummitädin ohjeen mukaan laatikko on nyt uunissa :) Vaikka olenkin kokki ammatiltani, mutta kun syön niin harvoin, ettei tule tuota ruokaa tehtyä tai kokeiltua. Mutta miehen takia sitäki pittää aina olla :D
Tuntuu, että tuo poikaki kohta kävelee :D :D Niin nopeaa on kehitys, kun vertaa muihin lapsosiin... Kai sillä on kiire kasvaa vauvasta pois. Viime yönä Nico heräs vaan kerran ja sitte kuudelta ja lopulta puol kasilta. Oli ihanaa itekki nukkua
Valitan niinkuin monet muut tuoreet äidit... En ole ehtinyt tätä blogiakaan pitää hyvänä, mutta kovasti yritän :)
Tänään tein ekan kerran lasangea ihan oikea oppisesti... siis ennen tein sen aina tonnikalasta ja Nicon ihanan kummitädin ohjeen mukaan laatikko on nyt uunissa :) Vaikka olenkin kokki ammatiltani, mutta kun syön niin harvoin, ettei tule tuota ruokaa tehtyä tai kokeiltua. Mutta miehen takia sitäki pittää aina olla :D
Tuntuu, että tuo poikaki kohta kävelee :D :D Niin nopeaa on kehitys, kun vertaa muihin lapsosiin... Kai sillä on kiire kasvaa vauvasta pois. Viime yönä Nico heräs vaan kerran ja sitte kuudelta ja lopulta puol kasilta. Oli ihanaa itekki nukkua
keskiviikko 15. elokuuta 2012
4KK NEUVOLA
keskiviikko 8. elokuuta 2012
KAINUUN LOMA
![]() |
| Meän perhe :D Nico nukku kyllä sitte aina tämmöset ajat. |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)








