torstai 13. syyskuuta 2012

MINÄ NOUSEN VIELÄ

Lähetin perhneuvolan työntekijälle viestiä ja jo siinä sydän huokaisi helpotuksesta.
Seuraavana päivänä hän tuli käymään ja juteltiin 2h ja itkin ku mikäki...
Tein masennustestin, jonka pisteissä menin yhellä yli. Hän sanoi, etten ole mikään hullu :D
Ja hän tulee vielä monta kertaa käymään. Ja niin, että ite saisin omaa aikaa, nukkua tai mennä lenkille. Oikein ihana ja ymmärtäväinen oli. Nyt on olo ollut hiukan piretämpi, että kyllä tästä selvitään. Se sano, että hyvä kun ymmärsit ottaa yhteyttä, niin moni sairastuu synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Ja tultiin myös siihen tulokseen, että masennuin koska minulla ei ole ystäviä, kaikki lentänyt maailmalle.



Kiki

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

KESÄ TULI JA MENI :(

Kuva otettu yli kuukausi sitten. Saatiin kamera takasin ja siinä ei ollu kuulemma mittää vikaa, mutta se taas toimii :D Kun puotin sen lattialle ja sen jälkeen se ei toiminu enää. Ne oli puhistanu sen ja nyt se vaan on ku uusi. Huh, sydämeni olisi itkeny jos se olis ollu lopullisesti daun.






Elämä on ollu täällä jotenki rankkaa. Lapsenhoito on ihanaa ja tosi rankkaa. Univelkaa on paljon ja ihmettelin kun itku herkässä ja hermostun ja suutun niin nopeaa.. Klikkailin googletta ja juttelin Liberossa ja sain todeta potevani synnytyksen jälkeistä masennusta -_- Luulin sen olevan höpö höpö hommaa, mutta olen niin rikki, että jos en saa jostain apua, niin kuolen tähän itsesääliin. En ole perhelleni tohtinut kertoa mitään. Ajattelen , ettei ne ymmärrä. Ja yrittäny vinkata äitille, että ottais Niksun yökylään, mutta eih... Hoitaa hän muutenki paljon meidän kaverina poikaa... Ja kun itku alkaa, en saa sitä loppumaan. Ku noita kavereitakaan ei ole yhtään. Siis samassa paikkakunnassa...










Söin kesän aikana joka päivä jääteöä kioskista ja sitä jäähilejuomaa! Nam :D Ja silti olen vaan laihtunu. Johtuu varmaan osin siitä masennuksesta. Mutta, hiphei. Nyt laittamaan niksu päikkäreille.


maanantai 3. syyskuuta 2012

MEÄN ARKIELÄMÄÄ

Meillä arki rullaati rullaa :D Yksi hammas jo tullut ja vissiin seuraavia tulossa. Ei ole ollu kamalaa, muttei mittää ruusuilla tanssimista. Konttaamaan poika rupiamassa, että apuva :D En tiiä osaanko kattella merkkejä, koska suu on pojulla kipiä tai vastaavaa, mutta kuumeen välillä nostaa, niin kovasti hampaita tekkee.






Jumalalle kiitos: Suklaakermasta!!! :D Voi, miten olen tällasta toivonu ja nyt kokeileilin. Olihan se tummemman makusta ko luulin, mutta se maistu kakussa ihanko suklaajäätelö :)






 Enon tykönä on kunnon pelit :D Voe eih, sannoo äiskä...  

Unelmieni pöytäliina!! Olen monta kuukautta havitellu tätä ja nyt sain miehen sen ostamaan :) Son niin söpö. Sai keittiökin uutta ilmettä :)

torstai 23. elokuuta 2012

JOULU 2012

Moikka!

Kyllä, joulu on kohta täällä ja ekat lahjat jo ostettu :D Nicolle pari lahjaa, joista se ymmärtääkin vasta joulukuussa. Eräs laulava ja tanssiva koira ja elefantti, joka puhaltaa palloja ilmaan. Oli ne niin hienoja :D Elikkä miun joululahjat pikku herralle ostettu. Sitten saan alkaa suunnittelemaan perheelle lahjoja. Rakastan joulua ylikaiken!!! :D Mutta joka vuosi on pirun vaikeaa keksiä niitä lahjoja jokaselle. Viime vuonna ostin joka ikiselle immeiselle lahjan Elloksesta.. naps naps, ja klik, oli helppoa :) Nyt en tiijä et mistä hankkisin. Varmaan sieltä sun täältä.


Kiki

torstai 16. elokuuta 2012

PÄIVÄN URAKKAA....

Moro. 
Valitan niinkuin monet muut tuoreet äidit... En ole ehtinyt tätä blogiakaan pitää hyvänä, mutta kovasti yritän :)
Tänään tein ekan kerran lasangea ihan oikea oppisesti... siis ennen tein sen aina tonnikalasta ja Nicon ihanan kummitädin ohjeen mukaan laatikko on nyt uunissa :) Vaikka olenkin kokki ammatiltani, mutta kun syön niin harvoin, ettei tule tuota ruokaa tehtyä tai kokeiltua. Mutta miehen takia sitäki pittää aina olla :D
Tuntuu, että tuo poikaki kohta kävelee :D :D Niin nopeaa on kehitys, kun vertaa muihin lapsosiin... Kai sillä on kiire kasvaa vauvasta pois. Viime yönä Nico heräs vaan kerran ja sitte kuudelta ja lopulta puol kasilta. Oli ihanaa itekki nukkua

keskiviikko 15. elokuuta 2012

4KK NEUVOLA

Niin se aika taas rientää.. poitsun kans käytii neuvolassa, jonne on saatananmoinen matka... mies paino 6090 ja pituutta 63. En tohtinu kertoa, että meillä syödään jo puurojakin.




ja tein kirppis löydön... hihiii

keskiviikko 8. elokuuta 2012

KAINUUN LOMA

Lähettiin käymään ystävien tykönä Paltamossa ja ne vei meät käymään Puolangala Hepokönkäällä, jossa on suomen suurin vesiputous ja voi veljet soli tosi hieno! Matkustaminen meni niin ja näin. Oli kauhian kuuma ja Nico hikoili koko ajan eikä jaksanu istua aina kauan paikoillaan, mutta lopulta selvittiin.





Meän perhe :D Nico nukku kyllä sitte aina tämmöset ajat.





Rakas ystäväni: Tessu alias Teija. Ollaan tunnettu siitä asti ku  mie olin pikku napero ja vierailtu heillä aina lomilla ja viikonloppuina ja myös Nicon kummitäti. Ilman heitä ei miulla ois yhtään ystävää.