| Meillä oli eilen eka neuvola lääkäri käynti. Nico painoi 4490 ja pitkä 58. Kaikki muutkin oli kunnossa :) Äiskää vaan jänskätti ihan hirveesti ja onhan poika jo kauheen pitkä. Jalat roikkuu jo :D |
| Lisää kuvateksti |
| Meillä oli eilen eka neuvola lääkäri käynti. Nico painoi 4490 ja pitkä 58. Kaikki muutkin oli kunnossa :) Äiskää vaan jänskätti ihan hirveesti ja onhan poika jo kauheen pitkä. Jalat roikkuu jo :D |
| Lisää kuvateksti |
![]() |
| Kummitäti sai kilpailijan :D :D |
| Ekan kerran ostettii miun äitin kans kaupankakku.. Ei ollu kovin hyvvää, mutta oli hienoa kerrankin saada tämmönen upee kakku :) |
| "Juuri sinä!" :D |
| Poika on kasvanu hirveesti pituutta. Vaatteet alkaa käyvä pieniksi.. |
| Uuvet saapikkaat... |
| En tiijä opinko ikinä kävelemään näillä... |
| Mietin vielä, että pallautanko.... |
| Ja sitte tämä suuri mysteeri. Postissa oli mulle paketti. En ole tämmöstä tilannu, mutta kuka sitte on?? |