keskiviikko 28. syyskuuta 2011

25 TOTUUTTA MINUSTA

1. Uskon vahvasti yliluonnollisiin ilmiöihin eli kummituksiin ja uudesti syntymiseen...
 
2. Pelkään kuollakseni hämähäkkejä, olkoon kuinka pieniä hyvänsä, mutta kääremeet ja hiiret ja liskot on ihania.
 
3. Jos ostan karkkia, niin ajattelen ensin itseäni ja sitten Kari saa siitä osansa jos se ehtii ottaa.. :D
 
4. En voi sietää muita kaloja kuin: Lohi, seiti ja muikku. Muut haisee ja maistuu ällölle!!
 
5. Meillä syödään vain sitä ruokaa mitä minä haluan syödä.
 
6. En voi sietää ruoassa, sipulia, suolakurkkuja, sinappia, puolukkamössöä...
 
7. Olen tavattoman pitkävihainen jos suutun jollekkin. Minä en ole se joka pyytää anteeksi.
 
8. Minulla ei ole YHTÄÄN kaveria, tosielämässä. Välillä on tavattoman yksinäistä ja tylsää.
 
9. Toivon salaa, että me saatais tyttö!!!!!!!!!
 
10. Olen karkkien suurkuluttaja. Mikään uusi karkkipussi tai jäätelö ei pääse minun ohi :D
 
11. En voi ostaa enää possua kotiin, kun en osaa sitä valmistaa... Tulee liian kypsää ei mureaa niinku kokkiohjelmissa.
 
12. Olen ammatiltani ravintolakokki, mutten ole tehtyt päivääkään niitä töitä. Tiesin heti koulussa, että opiskelen kun ei ole muutakaan tekemistä ja olin yllättynyt, että pääsinkin sen typerän koulun läpi!!
 
13. Pelkään sairaaloita jos pitää itse olla potilaana. Erään munuaisvian vuoksi jouduin käymään 18-vuotta joka vuosi sairaalassa ikävissä testeissä, jotka sattuivat. Jäänyt kammo. Verenpaine huitelee aina 140, kun jänskättää niin :) Näin on myös neuvolassa.
 
14. Olen sairaalassa töissä, mutten ole tottunut vieläkään niihin eritteisiin ja veren näkemiseen... ällöö..
 
15. Saatan ostella Karilta salassa vaatteita :D Tilaisin nyt meille taulutv, mutten uskalla. Saan varmasti kamalat haukut ... ;)
 
16. En voi sietää sängyssä jos mies nukkuu naama minuun päin. On inhottavaa hengittää samaa ilmaa toisen nokasta. Siksi käännän aina omani tai mieheni pään muualle :D
 
17. Haluan olla erinalinen kuin muu massa. Siksi yritän ostaa, jopa vauvalle kaikkea erikoista, joita ei välttämättä muilla täällä näe.
 
18. Ostin vauvalle Hello Kitty tutinpidikkeen :) Kun se oli niin söpö. Olkoon nyt kumpi tahansa.
 
19. Olen eläinrakas, siksi ääneni muuttuu kimeäksi kun juttelen niille.
 
20. Olen purkkaholisti. Ilman sinistä jenkkiä, en voisi olla töissä tai kaupungilla. Suu kuivuu muuten liikaa.
 
21. Käytän samoja vaatteita, jopa kuukauden. Toki alushousuni pesen, mutta siihen se saattaa jäädä :D Farkkuja en pese ikinä. Ne menee vain piloille, enkä juhlatoppeja. Paitsi Kari pesee ne farkut joskus salaa.. peekele..
 
22. Sipsit ovat intohimoni siis sellaset sipuli kerma seos... Joo-o, vaikka en sipulista tykkää, mutta sipsin mausteeksi se jotenki sopii :)
 
23. Olen laiskamato... toisinaan.
 
24. Jos minulla olisi kavereita , joita nähä, niin voisihan se olla, että näkeminen tyssää miun laiskuuteeni. Mutta tällähetkellä täällä ei asu ketään minun ikäistä. Kaikki muuttaneet poes.
 
25. Kun raivostun tosissaan, saattaa tavarat lennellä ja ovet paukkua, koska se helpottaa :D

Kopsasin tehtävän (en vastauksia :D )

Täältä

Ei kommentteja: