tiistai 31. toukokuuta 2011

HÄÄKARKKIA



Tässä ois ne hääkarkit. Noi paperiset toffeet ei ole mittää kauhian pehemiää. Ei tartte pelätä, että jääpi hampaisiin kiinni. Kuiteski aika hyvät valikoimat. Ostimma nuita isoja mollukka karkkeja 1kg laatikollisen ja niitä on vielä jäljellä puoli laatikollista.. En saa niitä syödyksi. 6 viikkoa häihin eli karkit ja limut saa nyt jäädä. Mässätään sitte häissä ja häälomalla! Ja mikä ihaninta! Saan heti häiden jälkeen Maanantaina uuden hius lookin!! Napsaan vihdoinkin nämä pitkät roikkuvat hiukset poies!!

Eilen oli koekampaus, joka näytti niin upeelta! Ihan meinas tulla tippa linssiin, miten voi ihmisestä saahakki niin kauniin. No, sen jälkeen oli meikin vuoro. Tekijänä oli joku tosi nuori nainen, ei minua nuorempi... Sitte ku se alko laittaa silmiä, niin se sano, et : "Tossa toi ripsientaivuttaja, taitappa itte. Se on niin vaikeaa taivuttaa toiselle. Ja tässä, laitappa itte ripsiväriä." 
Olin vähän niinku.. mitä vittua!!? Ja huulipuna oli tumminta, mitä löyty. Näytin siis huulista venäläiseltä huoralta :D Vaikka kaasot, muka väitti että se sopi siihen, mutta  se ei vain ollu minua. Eihän vahva silmä ja huulimeikki sovi yhteen.. minun mielestä tai ainakaan mulle. Se aiko "ehtiä" etsimään vaaleaa huultenrajauskynää.
Muuten olin todella tyytyväinen. Se tekijä oli vaan ihan pimee.... 

Ja huntu on matkalla.. Saattaapi olla tänään täällä taikka viimeistään huomenna. 
Luoja, anna sen olla oikeanlainen... Mie en ees ressaa, paitti huntu pittää olla täydellinen!!! 

Ei kommentteja: