torstai 23. elokuuta 2012

JOULU 2012

Moikka!

Kyllä, joulu on kohta täällä ja ekat lahjat jo ostettu :D Nicolle pari lahjaa, joista se ymmärtääkin vasta joulukuussa. Eräs laulava ja tanssiva koira ja elefantti, joka puhaltaa palloja ilmaan. Oli ne niin hienoja :D Elikkä miun joululahjat pikku herralle ostettu. Sitten saan alkaa suunnittelemaan perheelle lahjoja. Rakastan joulua ylikaiken!!! :D Mutta joka vuosi on pirun vaikeaa keksiä niitä lahjoja jokaselle. Viime vuonna ostin joka ikiselle immeiselle lahjan Elloksesta.. naps naps, ja klik, oli helppoa :) Nyt en tiijä et mistä hankkisin. Varmaan sieltä sun täältä.


Kiki

torstai 16. elokuuta 2012

PÄIVÄN URAKKAA....

Moro. 
Valitan niinkuin monet muut tuoreet äidit... En ole ehtinyt tätä blogiakaan pitää hyvänä, mutta kovasti yritän :)
Tänään tein ekan kerran lasangea ihan oikea oppisesti... siis ennen tein sen aina tonnikalasta ja Nicon ihanan kummitädin ohjeen mukaan laatikko on nyt uunissa :) Vaikka olenkin kokki ammatiltani, mutta kun syön niin harvoin, ettei tule tuota ruokaa tehtyä tai kokeiltua. Mutta miehen takia sitäki pittää aina olla :D
Tuntuu, että tuo poikaki kohta kävelee :D :D Niin nopeaa on kehitys, kun vertaa muihin lapsosiin... Kai sillä on kiire kasvaa vauvasta pois. Viime yönä Nico heräs vaan kerran ja sitte kuudelta ja lopulta puol kasilta. Oli ihanaa itekki nukkua

keskiviikko 15. elokuuta 2012

4KK NEUVOLA

Niin se aika taas rientää.. poitsun kans käytii neuvolassa, jonne on saatananmoinen matka... mies paino 6090 ja pituutta 63. En tohtinu kertoa, että meillä syödään jo puurojakin.




ja tein kirppis löydön... hihiii

keskiviikko 8. elokuuta 2012

KAINUUN LOMA

Lähettiin käymään ystävien tykönä Paltamossa ja ne vei meät käymään Puolangala Hepokönkäällä, jossa on suomen suurin vesiputous ja voi veljet soli tosi hieno! Matkustaminen meni niin ja näin. Oli kauhian kuuma ja Nico hikoili koko ajan eikä jaksanu istua aina kauan paikoillaan, mutta lopulta selvittiin.





Meän perhe :D Nico nukku kyllä sitte aina tämmöset ajat.





Rakas ystäväni: Tessu alias Teija. Ollaan tunnettu siitä asti ku  mie olin pikku napero ja vierailtu heillä aina lomilla ja viikonloppuina ja myös Nicon kummitäti. Ilman heitä ei miulla ois yhtään ystävää.

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

EKSYKSISSÄ

Morooo!!
Otin vähän omaa aikaa ja karkasin äipän luota käymään kotona.. Maksamassa laskuja.. :/ Inhottavaa ja joka kuukausi se meinaa miulta luistaa, ku en tykkää maksella.. Haluan pittää omat rahat ittellä enkä antaa niitä vapaaehtosesti pois xD
Eilen seikkailin kylillä. Ostin Facebookin kirppikseltä Niksulle sitterin ja se piti hakia. Idioottina ajattelin, että voin kantaa sen kotiin. Eksyin ainaki viis kertaa ja paikka oli ihan vitun kaukana ja ja ... 
uuuh, hellettä +28... Naama punasena ja hiki valuen juosta puuskutin, kun aikaa oli vajaat 30min... Pääsin määränpäähän ja eihän se sopinu se sitteri miun mukkaan.. Onneksi sillä oli semmonen ukko, joka lupas sen tuuva meille... Melkein vitutti se päivän loppu. Ja Nico itki loppumatkan kotiin. Sillä oli kuuma ja nälkä.. Otin vahingossa mukaan väärän tutinpään... aaaargghhhh!! Kannoin sitte pojan sylissä kotia ja työntelin vaunuja... Perkele! :D
Mutta, illalla olo oli hauska.. En tiijä miksi.. Ja mikä parasta: Nico RAKASTAA uutta sitteriään !!!! :)


Kiki

lauantai 21. heinäkuuta 2012

ELÄMÄNI KIRJAIMET...

Moro. 
Olis kiva tietää, miten tuoreet äidit pitävät huolta omasta jaksamisesta?
Nukutteko aina kun lapsiki? Mie en vaan päivisin ehi enkä malta nukkua...
Ja illalla olen tosi väsyny.. Eipä sitä ehi syömäänkään, että sais kerättyä virtaa.
En siis missään nimessä valita. Elän elämäni parasta aikaa :)
Tatskaa kutittaa, niin paljon... Paranemaan päin... Harmittaa ku ei pääse vielä saunaan.
Vois ajankuluksi alkaa suunnittelemaan ensi kesälomaa etelään :)
Mitäs teille kuuluu?????

Kiki

perjantai 20. heinäkuuta 2012

HILETTÄ

Nico syö jo kovin innoissaan kaikenlaisia soseita, mutta velleistä ei tykkää. Huomenna on miulla muutama vapaa tunti vain olla ja miten sen kulutan...? Noh, ekaks otan piitkät päikkärit ja sitte alan siivoamaan. Kyllä, siivoan koko talon. Se vain on jotenki luksusta :D Ihmettelen tuota miun polvea ku se on ollu monta kuukautta kippee... Pittäis kohta kysellä lääkäriltä neuvoa ku kerran kaveripiirissä semmonen on :) Ja poju melkein käänty tänään mahalleen, mutta kääntyy jo mahalta selälleen :) Ja vaatteet mennee pieniksi.. voe voe... Tehin tännään tiramisua, nam :)