maanantai 28. helmikuuta 2011

ODOTUSTA TAAS

Maanantai... ei onneksi tunnu siltä. Mitä nyt tv ohjelmat kiusaa, kun tänään niitä tulee klo:22.00 asti. Kiire päivä siis :D
Tässä on odoteltu sitä tilaamani hääpukua... Tuleekohan se ikinä...
Onhan tässä vielä 4kk aikaa... Huoh..
Pitäis pöytäkortit tehä valmiiksi ja mitähän kaikkea. Se sormus käyä teettämässä.
Ja sulhollekki pitäis käyä ostamassa sormus..
Meinaa käyä tuo vierashuone ahtaaksi noille hääkoristeille.. :D
Onneksi ei ole noita vieraitakaan koskaan.

lauantai 26. helmikuuta 2011

TATUOINNIT

 Haluaisin nilkkoihin kesällä tatuoinnit, mutta minulla on kaksi vaihtehota, tämä on yksi..

MORSIUSKIMPPU




Tilasin kukkakaupasta jo tai siis varasin hääpäiväksi, tällaisen kimpun, johon lisätään vielä valkoisia ruusuja... :)

RAKAS ROOSA

 Rakas Roosa-kissa, joka on eläkeellä jo. Aivan ihana sylivauva ja vanhus.. Toista samanlaista ei ole..

perjantai 25. helmikuuta 2011

HÄÄPUKU

Onhan tämä jännää... Tilasin hääpuvun about 3kk sitten ja vihdoin eilen se oli laitettu postiin.. Sain hyvitystä sen odottamasta ajasta ja sain shoppailla tämän yhtiön sivuilla.. Ostin toiset hääkengät, ihan vain vasitella ko ne oli kalliit :D
Ja sukkanauhan ja sellaisen sormustyynyn, jossa on meidän molempien nimet. (Kari & Katja )
Yhteensä yli satasen eestä.. muhahaaaaa.

Nyt alkaa se todellinen odotus. Vaikka viime ja tällä viikolla olen odottanu pukua joka ikinen pv. Ja luin foorumeilta kaikkea kauheuksia ja mukavuuksia siitä yhtiöstä. En tienny mihin olen lusikkani pistäny.

Jos sitä lähtis hakemaan tilaamani saippukuplapullot Tiimarista. Ja sitten alkaa olla jo kaikki. Vielä viimeinen tilaus eräältä hääsivuilta ja se olis siinä.
Häihin on matkaa 4kk 9pv.

torstai 24. helmikuuta 2011

TULEVA VIHKISORMUS

Tuleva vihkisormus, joka teetetään isoisoäidin vanhasta vihkisormuksesta ja  johon tullaan lisäämään kirkkaan vihreitä smaragdeja

HEMMOTTELUA... KIITOS..

Kaipaisin nyt hemmottelua.... Picnicin parasta kaakaota!