keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

MIUN ELÄMÄÄ

Moi,
Jokohan mie täällä olen vuodattanu, että miun rakas kamera meni rikki? Noh, eilen sain rakkaan matkaan eli lähti korjattavaksi. Pitänee tyytyä puhelimen kameraan.
Niin ja tilasin ittelle uuven puhelimen!! :) Innostus lähti yhestä typerästä asiasta, josta en viitti etes mainita :D Mutta, silti! Entinen ei ole menny rikki, vaan uudistin nyt vähän tätä tekniikkaa :)
Niksu on ens viikolla 3kk ja melkein se menee jo ittestään ympäri lattialla. Hirrvveen fiksu kaveri :)
Ja totta sitä kohta saa antaa kiinteää ruokaa. Luulis, että niillä se uni maittais koko yön.
Eilen sain kuulla piristävän kommentin kaupassa: Kassarouva kysy, että no sulla ei sitte jääny yhtään raskauskiloja?! :D No ei kyllä jääny. Ja luulen, että siitä kiittäminen on raskausajan liikunta ja hyvä ruokavalio. En mässäilly :)
Totta puhuakseni, miulla on hiukan ikävä sitä masua.. Silloin sai paljon huomiota ja perheenjäsenet passas joka asiassa ;D Saattaa olla, että haluamme vielä yhen lapsukaisen. Mutta ei yhtään enempää! Vaikka vannoin, ettei ikinä enää. Kipukynnykseni olikin aika korkea synnytyksessä. Ihan yllätyin. Mutta sitten vasta kun Niksu on riittävän iso poika.

Kiki

maanantai 9. heinäkuuta 2012

HÄÄPÄIVÄ NRO:1

Miun uuvet kengät :) Niin se vuosi hurahti ja tänään on meän eka hääpäivä.  Oli kyllä niin mukavat juhlat, ku muistelee. Eilen käytiin sitte Karin kans elokuvissa ja sitte ravintolassa syömässä. Mastoin ekan kerran kunnollista tiramisua. Italialaisittain. Ite tehen hiukan parempaa.. ;) Ja mikä kruunasi tämän ihanan päivän tai siis yön. Nico nukkui koko yön, siitä on aikaa koska viimeksi. Ja söi ja heräs vasta 11 aikaan :) Tilasin ittelle uuven puhelimen :) :)

keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

MAKIAA ELÄMÄÄ

Ristiäiskakku :) Suklaa-vadelma





Löysin vahingossa tuon kakunkoristeen netistä ja se tuotii iha kotiovelle asti :)



Rakas poikani on jo 2kk ja näin meän lapin kesä toimii eli vaatetta tarvitaan ulkona...





Nicolla on jo selvät unirytmit ja helpottaa kummasti myös minua :) Aamulla nukkuu aina 12 asti...

keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

HENGISSÄ

Heipä hei ja hellät tunteet!
Meitin kamera meni rikki.. ei etes vuottakaan.. *itkua* Noo jospa saisin sen korjattua!
Kerranki mie voitin jottai! Osallistuin yhteen blogi kisaan ja onni suosi! En ikänä voita missään :)
Käytiin juhannuksena Utsjoella ja Nico nukkuin siellä paremmin ku kotonaan :D
Eli met vanhemmat saatiin myös lomailla. Eipäs tänne sen kummempia.
Laittelen kuvia taas kun ehin :)

Kiki

perjantai 15. kesäkuuta 2012

FESTARIT 2012

Meillä alko elokuva festarit!! Jee!! Rakastan niitä ja tänä vuonna olen käyny tosi monessa elokuvassa. Eilen kattoin Varaston ja tänään Tähtitaivas talon yllä ja viikonloppunaki elokuviin!! Rakastan ku meän kylä on täynnä julkkiksia ja ihmisiä ruuhkassa :) :)



Varasin ittelle ajan tatuoijalle eli 17.7 menen taas piikitettäväksi :D Vähäsen jänskättää. Niin siis tarkotus olis ottaa Nicon nimi niskaan ja täydellisen fontin olen jo löytäny. Ite sairastuin siellä kainuussa flunssaan ja on yhä päällä. Toivottavasti ei miun pojjaat sairastu. Kesä kauneimmillaan ja silleen. Eikait miul muuta.

NICON EKA LOMA

Käytiin Nicon kummitädin luona kainuussa ja siellä oli ihana vanha talo ja tämmönen ihanuus..




Yhellä Marjo-mummolla oli raviheppa ja kana ja kukko..




Ihania maisemia. Voisin asua siellä...



Kotiin lähdönaika koitti ja ikävä jäi..



Eräs söpöliini...

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

UUSI KESÄ

Meillä oli eilen eka neuvola lääkäri käynti. Nico painoi 4490 ja pitkä 58. Kaikki muutkin oli kunnossa :) Äiskää vaan jänskätti ihan hirveesti ja onhan poika jo kauheen pitkä. Jalat roikkuu jo :D





Juhlia juhlien perään. Isosiskoni valmistui lähihoitajaksi ja olin oikein lapsenlikan järjestäny, että Karin kans illalla baariin.. Kuinkas kävikään. Soittelin ahku-mummille perään illan aikana ja illalla 23.00 väsymys painoi ja päätimmä lähteä kotiin nukkumaan. Mutten osannu nukkua ilman Nicoa :D Aamulla heräsin aikasin paijaamaan miun rakasta :D




Lisää kuvateksti
Täällä ei sen ihmeempää ole tapahtunu. Nyt sairastuin flunssaan ja tuntuu, etten koskaan enää ole terve... Huoh.. Tänään lähemmä Nicon kans kahestaan lomalle Kajaaniin :)