Moi,
Jokohan mie täällä olen vuodattanu, että miun rakas kamera meni rikki? Noh, eilen sain rakkaan matkaan eli lähti korjattavaksi. Pitänee tyytyä puhelimen kameraan.
Niin ja tilasin ittelle uuven puhelimen!! :) Innostus lähti yhestä typerästä asiasta, josta en viitti etes mainita :D Mutta, silti! Entinen ei ole menny rikki, vaan uudistin nyt vähän tätä tekniikkaa :)
Niksu on ens viikolla 3kk ja melkein se menee jo ittestään ympäri lattialla. Hirrvveen fiksu kaveri :)
Ja totta sitä kohta saa antaa kiinteää ruokaa. Luulis, että niillä se uni maittais koko yön.
Eilen sain kuulla piristävän kommentin kaupassa: Kassarouva kysy, että no sulla ei sitte jääny yhtään raskauskiloja?! :D No ei kyllä jääny. Ja luulen, että siitä kiittäminen on raskausajan liikunta ja hyvä ruokavalio. En mässäilly :)
Totta puhuakseni, miulla on hiukan ikävä sitä masua.. Silloin sai paljon huomiota ja perheenjäsenet passas joka asiassa ;D Saattaa olla, että haluamme vielä yhen lapsukaisen. Mutta ei yhtään enempää! Vaikka vannoin, ettei ikinä enää. Kipukynnykseni olikin aika korkea synnytyksessä. Ihan yllätyin. Mutta sitten vasta kun Niksu on riittävän iso poika.
Kiki
keskiviikko 11. heinäkuuta 2012
maanantai 9. heinäkuuta 2012
HÄÄPÄIVÄ NRO:1
keskiviikko 4. heinäkuuta 2012
MAKIAA ELÄMÄÄ
keskiviikko 27. kesäkuuta 2012
HENGISSÄ
Heipä hei ja hellät tunteet!
Meitin kamera meni rikki.. ei etes vuottakaan.. *itkua* Noo jospa saisin sen korjattua!
Kerranki mie voitin jottai! Osallistuin yhteen blogi kisaan ja onni suosi! En ikänä voita missään :)
Käytiin juhannuksena Utsjoella ja Nico nukkuin siellä paremmin ku kotonaan :D
Eli met vanhemmat saatiin myös lomailla. Eipäs tänne sen kummempia.
Laittelen kuvia taas kun ehin :)
Kiki
Meitin kamera meni rikki.. ei etes vuottakaan.. *itkua* Noo jospa saisin sen korjattua!
Kerranki mie voitin jottai! Osallistuin yhteen blogi kisaan ja onni suosi! En ikänä voita missään :)
Käytiin juhannuksena Utsjoella ja Nico nukkuin siellä paremmin ku kotonaan :D
Eli met vanhemmat saatiin myös lomailla. Eipäs tänne sen kummempia.
Laittelen kuvia taas kun ehin :)
Kiki
perjantai 15. kesäkuuta 2012
FESTARIT 2012
NICON EKA LOMA
keskiviikko 6. kesäkuuta 2012
UUSI KESÄ
| Meillä oli eilen eka neuvola lääkäri käynti. Nico painoi 4490 ja pitkä 58. Kaikki muutkin oli kunnossa :) Äiskää vaan jänskätti ihan hirveesti ja onhan poika jo kauheen pitkä. Jalat roikkuu jo :D |
| Lisää kuvateksti |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


