Moikka!
Huomenna on aatto ja jänskättää onk0 se Kari saanu aikaseksi mulle lahajaa... Joka vuosi se on kyllä saanu ostettua. Ku meillä on tapana ollu, että annetaan toistemme lahjat aatto aamuna ku herätään. Ja tänä vuonna olen toivonu potkuria... kyllä, semmosta pinkkiä, minkä olen kaupassa nähäny :) Vähän tuntuu, etten saa sitä ku se on aika kallis. Siis jännityksellä odottaen...
RV23 lähenemässä loppuaan. Tirriäinen potkii niin kovaa vauhtia, ettei epäillystäkään, että olisi poika :) Selkäkivut on hävinneet, mutta harjoitus supistukset tulleet tilalle. Tulevat välillä ihan tyhjästä ja myös silloin ku kävelee pitkiä matkoja. Yhtenä aamuna vauva heräs kuuvelta aamulla... O_o
Mutta eilen hiljeni ku siivosin koko huushollin.
Hyvät joulut teille kaikille!! Toivon teille paljon lahjoja.
Laitan sitte kuvia, mitä mie sain pukilta.. :)
perjantai 23. joulukuuta 2011
torstai 15. joulukuuta 2011
KUMPIKOHAN
Kopsasin tämän eräältä toisesta blogista ja aika hyvin pitää paikkansa :)
Tyttö tulossa:
* Mielesi tekee makeita ja herkkuja ja hedelmiä
*Olit yhdynnässä muutamaa päivää ennen ovulaatiota.
* Viiva vatsassasi päättyy napaan.
* Vauva potkii hillitysti.
*Edellinenkin lapsesi on tyttö.
* Voit pahoin raskauden alussa ja näytät nuutuneelta.
* Olitte stressaantuneita lasta tehdessänne.
* Säärikarvasi kasvavat samaa vauhtia kuin ennenkin.
* Kätesi on aiempaa pehmeämmät.
* Vauvasi sydämen syke on yli 140.
* Olet normaalia kiukkuisempi. No jos suutun, niin kyllä :D
* Vauvasi hikottelee usein.
* Ikenet verestävät odotusaikanasi.
6/14
poika tulossa:
* Vatsasi on pystyssä, eikä se näy takaapäin.
Tyttö tulossa:
* Vatsasi on levinnyt sivulle.
* Mielesi tekee makeita ja herkkuja ja hedelmiä
*Olit yhdynnässä muutamaa päivää ennen ovulaatiota.
* Viiva vatsassasi päättyy napaan.
* Vauva potkii hillitysti.
*Edellinenkin lapsesi on tyttö.
* Voit pahoin raskauden alussa ja näytät nuutuneelta.
* Olitte stressaantuneita lasta tehdessänne.
* Säärikarvasi kasvavat samaa vauhtia kuin ennenkin.
* Kätesi on aiempaa pehmeämmät.
* Vauvasi sydämen syke on yli 140.
* Olet normaalia kiukkuisempi. No jos suutun, niin kyllä :D
* Vauvasi hikottelee usein.
* Ikenet verestävät odotusaikanasi.
6/14
poika tulossa:
* Vatsasi on pystyssä, eikä se näy takaapäin.
* Himoitset suolaista ruokaa, lihaa ja juustoa. Kyllä kunnon hese mättö maistuis jos täällä semmonen olis :)
* Olit yhdynnässä ovulaatioaikaan.
* Viiva vatsassasi jatkuu aina rintojen korkeudelle.
* Vauvan potkut ovat voimakkaita.
* Olit yhdynnässä ovulaatioaikaan.
* Viiva vatsassasi jatkuu aina rintojen korkeudelle.
* Vauvan potkut ovat voimakkaita.
* Odotat esikoistasi tai edellinenkin lapsesi on poika.
* Et kärsi pahoinvoinnista ja hehkut kauniina.
* Elitte leppoisaa elämänvaihetta lasta siittäessä.
* Elitte leppoisaa elämänvaihetta lasta siittäessä.
* Säärikarvasi kasvu on kiihtynyt.
* Kätesi kuivuvat helposti.
* Vauvasi sydämen syke on alle 140.
* Kätesi kuivuvat helposti.
* Vauvasi sydämen syke on alle 140.
* Olet rauhallinen ja hyväntuulinen.
* Vauvan isä lihoo odotusaikanasi.
* Vauvan isä lihoo odotusaikanasi.
* Jalkasi ovat aiempaa kylmemmät.
10/14
Eli tämäkin testi osoittaa, että poikaa odotetaan :D
HEMMOTTELUA
| Ai, että oli ihanaa tulla kampaajalta ku seiska tuli sitte postissa ja sen sai rauhassa lukia ja sitte makiat päikkärit.. kerranki jaksoin keskittyä nukahtamaan. Teki hyvää meille molemmille :) |
tiistai 13. joulukuuta 2011
OSTOKSIA
| Siinä se nyt on! Minun ikioma keitin :) Ihan hyvät kaffet ja kaakaot sillä sai tehtyä. Makijaa aamusta tehä lämmin kuppi kuumaa ja kattella vain aamutelekkaria... Kissa polvilla kehräämässä. |
| Mikähän latte tai joku oli, minkä Karille väsäsin.. näyttää hyvältä.. |
| Käytiin Levillä ajelemassa ja siellä anoppi oli töissä yhessä kaupassa, missä myydään kaikkea tämmöstä ja sitte lappi krääsää. Tykästyin tuohon enkeliin... |
| Mutta, tämä enkeli sulatti sydämeni. Se on vain niin kaunis <3 |
perjantai 9. joulukuuta 2011
VOIHAN POJJAAT!!
| Nyt on sitten tuttipulloja kaappi täynnä. En tiiä, mihin noillekki saahaan tilaa mahtumaan... Mutta, olen tykästyy tuon merkkisiin pulloihin. Tutit on vielä ostamatta. |
| Hiiritontut päässeet kirjahyllyn ylähyllyltä esille :) Ei ole sitte pölyä.. köh... |
| Meän edellinen keitin posahti, joten uusi ostettiin ja semmonen joka ei vie tilaa paljon. |
maanantai 5. joulukuuta 2011
TUUNAUSTA
torstai 1. joulukuuta 2011
VAUVA PIKKUINEN
| Ikean pinnis :) Väri vaihtu moneen kertaan päässä, mutta päädyttiin miehen kans tähän. Aika makia väri :) |
| Tirriäisen toisen tädin ostama pussukka. Joku sen ite ommellu. Rakastan muumeja :D |
| Laitoin tänään kuusen ja Candy on tuijotellu tuota miun veljen kuvaa ihmeissään.. Aina kameraan osuu tommonen mököttäjä ilme :D |
| Keittiöki sai joulun henkeä... Meän lumet sulas ja tilalla on vain jäätä... Yritän sipsutella hiljaa ulkona, ettei sattuis taas vahinkoa. |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)