| Tulee kumpi tahansa, niin väri on sähkönsininen. Se on rauhottava väri vaihtoehto ja ihana :) Tilauksessa on tyttö ;) Katsotaan kumman jumala suo.. Siis Ikeaan matkamme käy! |
sunnuntai 21. elokuuta 2011
OSTOSLISTA
CANDY
![]() |
| Meidän vauva Candy... Oltiin tultu juuri häälomalta ja toinen kaipas huomiota.. Siihen met sitte nukahimma :) |
lauantai 13. elokuuta 2011
MEIDÄN PERHE
perjantai 12. elokuuta 2011
RASKAANA
Meän elämässä alkaa uusi aika ja uudet kujeet. tein testin ja olen raskaana 1-2viikkoa. Niin siinä vain vierähti 2kk, että onni nappas... Kattellaan. Sekava olo tällähetkellä, mutta onnellinen :)
torstai 11. elokuuta 2011
HÄÄLOMA
| Hämeenlinna!!! Rakastan tätä kaupunkia! Tunnen sen kujat kuin omat taskuni. Oli kiva neuvoa miestä mäessä. |
| Hämeenlinnan sisältä. Oli mahottoman iso kynttelikkö jos mie olen 158 pitkä :D |
| Turun jossain ravintolassa. Petyin annokseen. Liha ei maistunu millekkään, mutta minkä takia menimme sinne niin.. porkkanaleivän!!!!!!!!! :D |
| Tämä on taas Nokian edenissä... oih.. soli taivaallista. Siinä oli bernaiskastiketta sekä punaviinikastiketta... oooiihhh, parempaa kuin seksi!! |
| Tässä se taivaallinen porkkanaleipä.. tämäkin voittaa seksin :D Joo joo. Siis ja se voi.... ooiiiihhh, ens kerralla pyydän vain leipää. |
| Ähtärin ABC:llä. Harva abc pystyy hyviin ruokiin, mutta täällä se onnistui ja Limingan abiksella on kans hyvät piffit. Oli kyl hauska loma :D |
maanantai 8. elokuuta 2011
IRWININ VIIMEINEN PÄIVÄ KOTONA
keskiviikko 3. elokuuta 2011
ELÄMÄNI TOINEN PUOLISKO
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


