Tsillaillaan...
Meän Roosa ja iso suu :D Joo joo, sillä on rusetti.
Irwinistä on tullu ihan vauva. Ei se ennen ole sylissä viihtyny.. Candyki väänty mukaan.
Sitte meän pikku-neiti nukkuu taas niin autuaasti :)
torstai 14. huhtikuuta 2011
keskiviikko 13. huhtikuuta 2011
PERKELE
Taidan olla hyvä suututtamaan ihmisiä. Eilen eräs keski-ikänen tuttu nainen soitti ja huusi mulle puhelimessa, että olen lainannu häneltä jonku vatun häälehen! Noh, mie sannoin että kaikki lehet, mitä mie omistan olen ostanu ihan ite. Ja se vänkäs ja huusi ja huusi, kun mie intin et mulla ei ole sen vatun lehtiä. "Onpa kumma juttu, onpa kumma juttu!" Sitä se hoki! Vittu, mikä vanha ämmä! Sen siskotki on yhtä hulluja ja mie pölijä kutuin sen häihinki, mutta eipä tarvi tuon jäläkeen näkyä. Jos vain ilmottautuu, niin sanon et vittu, ei tartte vääntäytyä.
maanantai 11. huhtikuuta 2011
IDEOITA
Olen tässä samalla alkanut häälomaa sunnittelemaan, kun minulla on enemmän aikaa, kuin miehellä. Joten löysin Hämeenlinnasta ihanan kartanon tai Hauhollahan se on. Kunpa pääsisimme sinne yhdeksi yöksi..
Ja hius ongelmaa taas. Etin semmosia hiusmalleja,
joita tahtoisin tai jotain sinne päin.
Toi viiminen ois aika siisti :) Aika hurja muodonmuutos olis.
Miten mie nykyään tylsyn näihin pitkiin kutreihini.
Ja ennen aina "itkin" niiden perään.. :D
Ja hius ongelmaa taas. Etin semmosia hiusmalleja,
joita tahtoisin tai jotain sinne päin.
Toi viiminen ois aika siisti :) Aika hurja muodonmuutos olis.
Miten mie nykyään tylsyn näihin pitkiin kutreihini.
Ja ennen aina "itkin" niiden perään.. :D
torstai 7. huhtikuuta 2011
HÄÄKAMPAUS
Ehkä joku tuommoinen kampaus voisi olla ihana häihin. En vain ole millään löytäny sellasta kampauskuvaa, josta tykkään, mutta tämä on nätti. Harmi, ettei takaa ole kuvaa, mutta jostain tämmösestä alottaisin. Tiara tulee vielä siihen, niin vois ehkä sopiakki. Siksi vielä taistelen näiden pitkien hiusten kanssa. Kampaukset näyttää kuulemma hyvältä pitkissä hiuksissa. Tylsyn vain niin nopeasti. Kaipaan aina jotain uutta. Kevät ei auta yhtään asiaa :D
Olen vielä niin kauheen pikkunen, että lyhyet hiukset voisi pidentää ja hoikistaa ;D
£££££££$$$$$$$$$$$$$
Minä haluan nuo kengät!!! Jospa sitä sitte kesäkuussa sais tilattua. Häälomat on nyt meillä varattu työn nimissä. Mutta, vielä pitäis sulhon kans suunnitella matkareitti. Että milloin varata hotellit ja tatuoijat. Molemmat nilkat saa ne tatskat. Se on sulhon huomislahja mulle :D
Löysin Turusta sopivan taiteilijan, jonka työt vihdoin tyydytti minua. En halua sellaista, jonka työt näyttää huonolta.
Ja sitte se sukunimi. Olen kallistunu itte siihen ,että tahtoisin anopin sukunimen. Se kun on niin kaunis ja sointuu meidän nimienkin kanssa :D Ihan tosi!
Sitä sukunimeä kannetaan sitte loppuelämän. Täytyy tarkkaan valita.
Ja sulhon kanssa keskustella. Vieläkö osaisin päättää, että kumman kuvan otan nilkkoihin.. Vai otanko molemmat?
HAAVEET #2
Kaunis kappale. Tämä biisi on soinut minun päässä tämän alku kuukauden.
Samalla on kironnut pitkät hiukseni alimpaan helvettiin.
En enää keksi, mitä niiden kanssa tekis.
Olis niin kiva jos saisin leikattua just ennen häämatkaa nämä hiukset.
Uusi look ja silleen.. Noh, pittää kattoa mitäs se kampaajani sanoo.
Onneksi sille on aika jo tämän kuun lopussa.
lauantai 2. huhtikuuta 2011
VALSSIT VAIN SOI..
Meän ovella kävi kerjäläinen. Semmosia ei ole täälläpäin nähty. Viimeksi olen törmänny niihin Porvoossa asuessani. En jääny lukemaan, mitä tytön lappusessa luki. Pakkohan niidenkin on jostain leipänsä hankkia...
Työviikko takana ja saapi taas vähän rentoutua. Oli se rankkaa.
Sitten odotella, että palijon sitä rahhoo tulee. Tässä on viime kuun syöty sormia ja vähän kynsiäki. Ollu raha tiukilla. Miunki piti paastota tämä viikko, kun ei ollu varaa ostaa ruokaa töihin. Oikeestaan olen joka työpaikassa paastonnu eli en ennenkään ole pitäny ruokatuntia. Ruoka maistuu sitäpaitti makiammalta ko pääsee töistä kotiin :)
Häämusiikkit on valmiina. Vielä pitäis iltamusa alkaa kokoamaan. Varmaan paljon helpompi tehtävä kö noiden valssien ettiminen.
Työviikko takana ja saapi taas vähän rentoutua. Oli se rankkaa.
Sitten odotella, että palijon sitä rahhoo tulee. Tässä on viime kuun syöty sormia ja vähän kynsiäki. Ollu raha tiukilla. Miunki piti paastota tämä viikko, kun ei ollu varaa ostaa ruokaa töihin. Oikeestaan olen joka työpaikassa paastonnu eli en ennenkään ole pitäny ruokatuntia. Ruoka maistuu sitäpaitti makiammalta ko pääsee töistä kotiin :)
Häämusiikkit on valmiina. Vielä pitäis iltamusa alkaa kokoamaan. Varmaan paljon helpompi tehtävä kö noiden valssien ettiminen.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







